Založ si blog

Metro pod zemou v Bratislave popod Dunaj

Oddávna je mojím veľkým želaním, aby naše hlavne mesto – čarokrásna Bratislava

mala metro. Preto som sa podujala na neľahku vec a už v roku 199O som nazbierala

veľa podpisov na dlhokánskych veľkých hárkoch , ktoré mám dodnes v mojom archíve.

Môžem ich kedykoľvek ukázať ako dôkaz, že ľudia chcú METRO.

Ak sa chcete  “ vytiahnuť “ dnes je nato neslovensky výraz mať prestíž, že niečo dokážete, ste výnimoční, tak to treba aj dokázať. Bolo by to výnimočne a veľke majstrovstvo našich inžinierov , keby sa nám podarilo vybudovať jednu trasu z Petržalky popod Dunaj do centra mesta až na  vlakovu stanicu . Druhá trasa by prakticky vyhovovala tým, ktorí cestuju na stanicu  k autobusom s pokračovanám do Rače. Take

majstrovstvo ako  trasovať popod Dunaj zatiaľ nikto nemá. To by bolo jedinečne. Keď v

Londýne ide metro popod Temžu, naši inžinieri nie sú o nič horší a dokázali by to tiež.

Neskôr by sa mohli dobudovať ďalšie trasy.

Už za starého režimu cezpoľní, ktorí chodili na služobnú cestu do Bratislavy vravievali

“ Bratislava zahynie na dopravu „. Napriek tomu, že to všetci  vedeli, nikto to neriešil.

Totiž v spoločnom štáte s Ćechmi sa peniazmi futrovala Praha. Do Bratislavy padali

len omrvinky. Tak sa stalo, že aj historicke paláce rekonštruovali v Prahe a  v

Bratislave máme mnohe pamiatky, ktore sú zrútene. A nielen  to, Praha si aj metro

postavila. Pražské metro začali stavať v roku 1966, mali ho dokončť v roku 197O, ale

pre neschopnosť ho dali do prevádzky v roku 1974. Ďalšie trasy ukončili v roku 1978, aj

1985. Česko likvidovalo v roku 1990 ideologicke názvy v metre. V roku 2002 mali v metre
storočnu povodeň. Vtedy sa Českovia báli že sa splní dávna veštba  kde sa traduje že z Prahy neostane kameň na kameni. Montéri  zo Slovenska v tom čase hovorievali, že idú radšej robiť do Čiech, lebo hocikde aj v metre  v tom čase zarábali v Česku o 5OO korún viac ako na Slovensku za tu istu prácu.  V tom čase ako stavali v Prahe metro , na Slovensku ľudia zbierali peniaze, lebo už bolo dohodnute,že v Tatrách sme chceli postaviť švédsku lanovu dráhu ALWEG. Nuž,žiaľ,  ALEWEG napokon nebol postaveny v Tatrách,lebo zrazu peňazi nebolo, ale ľudia vraveli,  že aj za tie peniaze čo Slovensko  vyzbieralo na lanovu dráhu  postavili v Prahe metro. Keby boli no-vinári na Slovensku múdri , tak by o tom dávno boli  písali. Lenže na Slovensku  títo pisárikovia poväčšine píšu o nepodstatných veciach na ohlupovanie ľudí.

A čo dnes ? Každý fňuka nie sú peniaze.. Peňazi je habadej, len nie na správnom
mieste. Prečo v júli 2O18 odznelo v médiach , že terajšia vláda dáva 261 miliónov dolárov  na nepotrebne lietadla. Už 2 lietadla sú na letisku v Prešove.
Prečo vláda nakupuje útočne bojove lietadla, proti komu. Budu to platiť daňovníci,
takže vrchnosť to netrápi. Takže 1,6 miliardy dolárov na bojove lietadla F 16  aj
5OO miliónov na servis a prevádzku sú vyhodene do vzduchu a za toto by sme
mohli mať aj dve metra.  Take výdavky pre NATO nech robia tie štáty, ktoré mali kolónie a v kolóniach kradli, rabovali. Zbohatli na úkor cudzích štátov.My sme nikdy kolńie nemali, ale boli sme kolóniou. Tisíc rokov nás vyciciavali  Maďari a Rakúšania , po prvej vojne zase Českovia. Neslovensky prezident schvaľuje poslušne  aj to  čo vidí  periskopom
za oceán aj základne NATO na Slovensku, aj do roku 2O24 treba dať do NATO 2 – 4  percenta z HDP. Len smutne je to, že aj keď  bude akákoľvek vláda, každá bude počúvať
diktát NATO, lebo veľký brat sa pozera. NATO  a monopoly potrebuju zbrane predať, lebo na zbraniach sa vždy najlepšie zarábalo, zarába a bude zarábať. Len ma to tak pobavi vždy , keď vraj mienkotvorne média zahlásia vraj  o d p o r u č a n i e…
Žiadna vláda sa nedokáže vzoprieť, lebo od  1. januára 1993 ešte sme nemali
SLOVENSKÚ VLÁDU, ale iba vládu na SLOVENSKU.
Marinka Vjazanková

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nespochybňujte 30. október 1918

30.10.2020

Prihlásenie Slovákov ku vzniku prvej čsl. republiky uskutočnili vedúci slovenskí politici dňa 30. októbra 1918 v Turčianskom svätom Martine na zasadnutí Slovenskej národnej rady. Dokument známy ako MARTINSKÁ DEKLARÁCIA je pre nás významný. Signatári Martinskej deklarácie boli významné osobnosti. Spomeniem tých, ktorí sa najviac o to pričinili Andrej Hlinka, Ján [...]

Voľby 2020

28.02.2020

Tieto voľby nedopadnu dobre, ak nebudeme voliť slovenských vlastencov. Ak budeme voliť zapredancov, ktorí slúžia kde komu – ohrozujeme slovenskú štátnosť. Národ bez štátu nie je národom.Voľby poštou, ktore tento rok sú v obálke – to bude najväčší podvod Tí, ktorí sú honorovaní z cudzieho, zapredajú boží ľud slovenský. Treba vyjadriť odpor k [...]

Kortešačka

26.02.2020

Miklušova väznica, Košice – múzeum Takto sa voľakedy volilo GULIČKAMI. Toto je volebná schránka mestského magistrátu z roku 1765 Foto – Marinka Vjazanková V dnešnom ponímaní kortešačku môžeme pomenovať aj ako verbovačku na [...]

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 26
Celková čítanosť: 67394x
Priemerná čítanosť článkov: 2592x

Autor blogu

Kategórie